Sova?

Sitter hos Gustaf, alldeles ensam =P Han är och hämtar gitarren på MoP ..

Idag fick jag reda på att mamma och pappa vill köpa en dator till mig! =D Skitglad, visserligen har jag en... fast demn tar ungefär 5 minuter att få upp en sida på, och näe, den funkar inte. JIPPIE!
Tittade i expert reklamen, en dator där som vi funderade på. Vi åker in till stan, men näe expert i skara har inga datorer =S Huh??
Då gick vi till databutiken bredvid , Logic, och frågar om datorer. Då ger han ett förslad, jag frågar: Går det att spela på den? Han svarar: Ja, men inte 3D- spel.
HUH? Vaddå inte 3D spel? Men CS skulle funka men inte COD4. Mycket knepigt..

Får helt enkelt vänta :)
Ha en suberb dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback