Min far

Min pappa är rätt konstig.. Ni vet när man får vårkänslor och man blir glad i hela kroppen?
Hans sätt att visa det är att byta bil. Så återigen har vi bytt bil.. (Pappa har räknat ut att vi tjänar på detta, ingen aning om det stämmer men visst =P )
Så hejdå Scoda Octavia, Hej Polo!
Visst är det kul med ombyte, men det kan bli lite mycket ibland... Haha, kortaste tiden vi haft en bil var två veckor! Sedan sålde han den och köpte en annan.
Jag skryter inte om att Wow, vi har nya bilar hela tiden. För det har vi inte, alla är begagnade.

Happ, idag var det visst teater också. Fick jag reda på det av Lotta? Näe, precis som vanligt! Riktigt trött på det nu... Ska bli kul att sätta upp Operetten men ändå rätt skönt när det är över. Eller näe? Jag vet inte... Ska bli kul att spela på scen iallafall, det var ett tag sedan.

Har tänkt en del på Daniel det sista... Fan, att det kan gå så. Han borde vart med och festat med Rickard på påsk, och Rickard borde ha berättat för mig alla påhitt Daniel gjort. Hoppas du förstår hur saknad du är Daniel =(

Och snön faller.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback