Förbannade tv!

Igår kväll satt jag framför tv:en med Elsa och kollade på Bolibompa. Kan lägga till att jag är sjuk och inte orkade byta tv..
Iallafall, så kommer det en liten söt tjej i en musikvideo. Vet ni vad hon ska sjunga om? SPINDELN JERRY!
Usch.

Och sen idag, jag ligger och slötittar på tv:en och byter till femma för att kolla om det är något roligt. Vad zoomas in då så man kan se exakt hur håriga benen är? JO, en fet jävla hårig fågelspindel!!
Ni skulle bara veta hur sjukt svårt det är att skriva om det tillochmed... Men jag måste komma över det här. Hur ska jag kunna gå ut på sommaren utan att se en spindel på hela sommarlovet?
Måste kolla under stolen om det sitter någon där... Phew.
FAN.

Hoppas ni mår bra iaf!

Helg snart, påsklov snart, påsk snart =D


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

ja snart är det loooov :D

Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205308537_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-12 @ 12:14:39
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback