Åh, herregud.

300 FRÅGOR & SVAR


1. Vad heter du?
Stina

2. Vad kallas du?
Öhm.. älskling om jag har tur, haha.

3. Vad vill du bli kallad?
Älskling.

4. Födelsedatum?
19juli.

5. Stjärntecken?
Kräftan :D

6.Lunar ?
Mm.

7. Msn?
Hajjemän.

8. Helgon?
Naa.

9. Vart bor du?
Vinköl city ofc .

10. Vad har du för mobil?
Sony Ericsson Z710.

11. Har du en egen dator?
Egen och egen.. Till låns.

12. Vem är din/dina bästisar?
Mia, Josefina och Gustaf.

13. Har du något husdjur?
Ja, en hun.

14. Vad ska du göra i sommar?
Jobba, va med kompisar och festa!!

15. Favoritfärg?
Hum grönt kanske..


17. Vad älskar du mest?
GUSTAF!

18. Intressen?
Musik, gitarr och teater :D

32. Beskriv ditt hår?
Blont, för kort.

38. Har du något i håret just nu?
Ett headset :D Neeerd.

59. Saknar du någon just nu?
Ja!!!

60. Har du kysst en apa?
Ja... hahhaha xD Näe!

62. Är du allergisk mot något?
Självklart! JAG ÄR INTE FULL JAG HAR POLLENALLERGI!!

137. Vad tycker du om raggare?
Älska raggare =D

140. Är du död?
Man börjar ju fundera.

141. Är du osynlig?
Ja, ibland är jag nog det.

143. Har du fräknar?
Ja.. längtar lite efter dom faktiskt.

147. Vilket är ditt favoritämne ?
Ljudproduktionsteknik.

148. Vilket ämne hatar du?
MATTE!

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Ingen aning :S

175. Tycker du om salt?
Är denna fråga gjord för mig eller?

179. Har du runkat nångång?
Den här frågan förutsätter ju att man har något jag inte har..

182. Favorit säng?
Min. När Gustaf sover där =D haha.

184.Har du haft sex med din bästa vän?
Det där är ju en relativ fråga. Jag får svara: JA.

185. Vill du ha sex just nu?
Alltså.. jag vet inte om detta testet gör något för att trigga upp en precis.

186. Vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Gustaf <3

187. Favorit meny på donken?
Chicken Gourmet grej

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Har ni inte sett mig i senaste?? Herregud.

244. Blir du full varje helg?
Senaste tiden kan man ju fundera.

248. Favorit the sims-spel?
oooh, Hot date!!

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Vet precis. Säga till en viss person att kolla upp det onda... Och inte låta det gå så långt.. =(

295. Värsta dagen?
13 augusti 2007. Absolut värsta dagen i mitt liv.

299. Är du rädd för att dö?
Nej. Inte alls nu längre.

300. Vad är klockan nu då?
01.36


Som ni kanske ser har jag itne tagit med alla frågor... Carro hur orkade du????

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Carro

som sagt. jag hade vääääldigt tråkigt :P haha cred till mej eller nåt ;)

2008-03-18 @ 13:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback