Stina.

Kom inte på någon rubrik faktiskt. Egentligen ska man skriva rubriken efteråt men näe, jag struntar i någon ordentlig rubrik.

Idag har vi haft nationella, gick rätt okej :)
Nästa vecka åker jag till Danmark! :D Ska bli roligt, missar nationella i matte :D:D Fast det får jag väl göra en annan dag... Men iaf :)

Kommer saknar Gustaf, antaligen kommer vi inte kunna prata på veckan "/ Usch... Men värre var det i somras, träffade honom inte på 20 dagar. Och vi är ganska vana vid att träffas nästan varje dag. Och det hände mycket då i somras när han var borta. Dålig tajming Gustaf ;) haha, inte ditt fel älskling.
Älskar verkligen dig Gustaf, inte för att du läser här men ändå. Jag gör verkligen det, saknar alltid dig när jag inte är med dig.

Ska lyssna på reaggekungen nu <3

//Stina

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har inte träffat min pojkvän på fyra måndaer, det är lite mer än 20 dagar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback