Märkligt

Blogg.se tillbaka? Aja, skit samma. Allt funkar ju :P

Happ händer idag då? Ska till teater sen, för ett rätt bra tag. Lotta hör inte av sig när det är teater, och träffar man någon från teater är inte det det första man frågar? Äh, jag kanske har fel.
Skönt att komma hem tidigt idag iaf.. Slutar kvart i elva brukar få vänta tills halv fyra då bussen går "hem" till mig. Får ändå gå en rätt bra bit.. Dåligt, västtrafik!!
Haha, alla som bor i stan stör sig på att de får gå upp såå tidigt :) Haha, skulle jag bo i Skara skulle jag kunna gå upp en och en halv timme senare än vad jag gör nu! Tänk på det... ;)

Ne, nu ska jag läsa Tyskungen. Läst den? Riktigt bra bok, Camilla Läckberg ofc ;)

Puss//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback