Mhm...

Egentligen har jag ingenting att skriva om men jag får försöka komma på något.

I helgen har jag vart hemma hos Gustaf, såå ovanligt va? Eller inte, men det speciella var att mina föräldrar också var där, alltså bjudna dit på kvällen =) Skitmysigt tyckte jag, och iiiih good mat!!

Sen så somnade jag vid 11, helt sjukt trött. Vet ni när jag vaknar? 12.30! Käre värld, så länge har jag inte sovit på hur länge som helst! Och grejen var ju den att vid 13.30 skulle jag på teatern. Men jag orkade inte tänka så när jag vaknade så jag låg kvar en stund till... Gustaf säng är mysigt som fan =) Haha. Sen går jag upp typ 12.50 och kommer på att jävlar teatern! Så säger Gustafs pappa att han han skjutsa mig, phew! Mkt mkt snällt!

Sen skulle jag ju stoppa i mina linser också =S Jobbigt med vänstra ögat. Mitt när jag står där och upptäcker att jag satt i den åt fel håll och det svider och skaver som fasen, kommer Gustafs mamma och tror att jag gråter haha. Sen hjälpte hon mig istället, hehe (A)


Men ni får ha det så bra, ska lira lite CS nu.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback