Hm...

Sitter hos Gustaf, snart blir det kebabtallrik. Han och hans pappa hämtar på Rocco <3 Underbara människor.
Gustaf mamma är världens gulligaste, jag fryser som fasen och hon kommer in med Gustafs varma tofflor och en uppvärmd riskudde att lägga om axlarna... <3

Ah, jag älskar verkligen dig Gustaf. Hoppas du förstår det!



Efter det som hände Daniel har jag blivit mer mån om att folk runt omkring mig verkligen ska veta att de betyder mycket för mig... Så alla ni Gustaf, Mia, Josefina, Ida, Carro, Fredde, Frida, Sebbe och ni andra glöm aldrig vad ni betyder för mig, vad som än händer finns jag där för er... och förhoppningsvis finns ni där för mig.

//Stina

Kommentarer
Postat av: Frida

Finns här <3

2007-09-08 @ 19:46:34
Postat av: Anonym

Det ska egentligen va ett hjärta efter också :) <3 men det kom väl inte med.

2007-09-08 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback