Hm,

Mycket har hänt sen jag skrev sist känns det som. Eller kanske inte så mycket när jag tänker efter.... Men jag berättar iaf!

I tisdags ringde mamma till mig och sa att Lotta från teatern frågade om jag hade lust att va skyltdocka på Vero Moda på fredagen! Självklart svaradae jag JA, vem missar ett sånt erbjudande?
Så jag, Rebecka och Hanna (från teatern) åkte till Skövde för att inställa oss som skyltdockor. Det var hur kul som helst! Ni skulle sett folks reaktioner när de upptäckte att det var "vanliga" "levande" personer som stod i fönstret! Otroligt roligt, de ska ringa fler gånger sa dom =) Vi var tydligen duktiga på att se ut som dolls haha =D

Sen igår var jag barnvakt åt Filip och Albin, mina grannar som jag aldrig träffat. Hm, låter lite konstigt men men.
Vi kollade på Disneydags, spelade TV-spel (JAG ÄGDE, haha) och läste böcker. Sen skulle Albin sova, och efter det spelade jag och Filip pokemon kort i ungefär en halvtimme haha. Det var kul!
Höll på att somna i soffan flera gånger, men jag var iaf vaken när föräldrarna kom hem och gav mig the money =) Underbart, ännu mer pengar att köpa gitarr för!

Näe, nu ska jag äta kladdkaka! Ha de bra.

Hitta på ngt i veckan Carro? =)
//Stina

Kommentarer
Postat av: mqlin

hey stina!

Postat av: Carro

okej :) de vill jag! kanske festa på fredag?

2007-10-02 @ 17:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback