Stina Graad

Hej!

Sitter hos Gustaf, har kollat på Brottskod: Försvunnen. Tänk om någon man känner bara försvinner? Usch hemskt.

HAHAHAHA kan inte sluta tänka på Carros otroligt smarta kommentar när jag började prata om min röst i datorn. Kanske ska berätta om den först. Jo, jag sitter vid datorn och helt plötsligt hörs det en röst igenom högtalarna utan att jag har ljud på! Lite märkligt, dessutom på något obergripligt språk (Trodde det var arabsiska men Jonathan trodde det var ryska så visst). Då kommer Carro: Jo men det kan kanske vara Arabiska Säpo!  (Kolla vad Säpo står för så... SVENSKA säkerthetspolisen xD Fruktansvärt kul under flumteateronsdagkvällarna!


Men nu tänkte jag kolla runt lite på andras bloggar men vi ses!

Problem solved. //Stina


Kommentarer
Postat av: Anonym som fan! Inte Carro!

Inte carro som pratar nej!
Carro är görsmart o jonathan har helt fel! det ÄR arabiska säpo :P
Din lilla rullstolsbundning ;) Puss o PLU <3

2007-04-05 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback