Stina Graad mitt i gitarrsolon

Hej!

Min kärefader har hittat en skiva med bara gitarrsolon! Gissa om jag blev glad. Så nu blir det lite Jimi Hendrix - Purple haze.

Ja idag var det ett halvår med älsklingen då. Känns hur bra som helst! Han kommer till mig snart, saknar honom.

Men hata min högtalare! Ena stunden går en röst genom dom som skrämmer vettet ur en, eller så sprakar dom så där jobbigt. Sprakningar är mysigt vid en eld men inte vid datorn! Men ska inte klaga jag har en dator =)

Men nu ska jag leta efter Little Britain klipp. Ha de bra!

Excuse when I´m kiss this guy
//Stina

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej du. :) Oh my gosh, är det ett halvår redan? Aaawh, grattis. Hälsa honom från mig. :)

Jodå. Det knallar. Funderar på att tälta nån gång på påsklovet kanske? Äh, jag vet inte. Axel har snackat om det, vi får väl se var vi hamnar. :)

Allt väl med dig? kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback