Hemma och är sjuk

Hej!

Någon som hört Thin Lizzy? De är så bra! Snart kommer jag få en t- shirt med deras Bad Reputation på, skit snygg! Och en Jimi Hendrix t-shirt också.

Fast just nu sitter jag hemma och är sjuk. Eller sjuk, jag är så fruktansvärt trött och dimmig. Lite yr också, ska egentligen inte sitta vid datorn men skit samma. Det är väl någon förkylning som inte bryter ut eller något.
Idag ska jag väl inte göra så mycket, bara sitta hemma. Spela lite cs kanske. Kolla på tv. Sånt som man gör när man är sjuk.

Jag saknar Gustaf också. Nu på fredag har vi vart tillsammans i ett halvår. Det har gått väldigt fort samtidigt som om vi vart tillsammans länge. Känns bra iallafall. Undra om vi ska göra något speciellt på fredag? Får väl se.

Kollade nyss på ett Vänner- program. Jag blev förvånad över hus fruktansvärt bra de passar ihop. Alla är underbara skådespelare, men även om man är duktig skådespelare så passa man inte ihop med alla. Men det har de verkligen lyckats med i Vänner! Jennifer Aniston har verkligen lyckats göra en person av Rachel! fast jag tycker nog att hmm... vad heter han i verkligeheten... aja iallafall Monicas bror är lite väl överdriven ibland men det kan väl vara så också.

Får väl se vad som händer.

Ikväll är det LOST!

Problem solved.
//Stina

Kommentarer
Postat av: Malin

BLI FRISK NUUUU!!!!!!

2007-03-21 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback