Jag ljög.

Jag lägger inte alls ner blogg. Lyssna inte på mig, jag hade en dålig dag eller något.

Jag har just kommit på en sån där Charliesteater/Carro/Stina- flum grej xD Du vet som kaninen Carro?
Jo, jag och familjen satt och pratade lite nyss. Sen kom vi in på Bolibompa. Jag vet inte hur, men så tänkte vi på hur Bolibompa skulle vara i USA. Bålibååmpa, bålibåmpåmba, bålibåmpa xD Haha, fattar ni?
Tänk er värsta amerikanska studion med en stooor fet drake målad i amerikanska flaggan bakom, och brevlådan i samma färger. Och sedan 4-5 amerikaner som springer runt och sjunger Bolibompa- låten med ett amerikanska sät xD Ngn som har samma fantasi som jag?


Åh herregud, längesen jag skrattade så mkt som jag gjorde nyss.. Herregud.

Förresten, ngn mer än jag som saknar teater??


Tre små vackra ord i ditt öra du vill höra, men det kan du glömma, det kommer jag aldrig göra. (Evita till ReaXion)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback