Början 15/1

Hallå =P

Har inte skrivit blogg förut. Så vi får väl se hur det går.

Vi har ingen telefon här hemma, och igår var vi utan ström. Då upptäcker man hur beroende man är av strömmen. Hemskt.

Men att inte ha telefon är jobbigt tycker jag. Man kan inte prata med Gustaf (pojkvännen). Saknar honom så mkt just nu. Skulle kunna skriva det hur långt som helst men vem orkar läsa? Jaja det löser sig.


Idag har man vart på Katedral för att kolla olika linjer som man kan söka till för gymnasiet. jag kollade på media, barn och fritid och ESTET TEATER såklart. Men det blir MoP i första val, teater i andra och slutligen media i tredje. Lite svårt att välja mellan mop och estet men det går det med.

Snart blir det till att kolla på femman, där Bert Karlsson ska va med i Ett herrans liv. Någon mer än jag som älskar inledningen till detta program? När  Filip och Fredrik går på en röd matta med massa grejer. Så bra är det.

Sen har jag fått upp ögonen för Jackass och Viva la Bam. Johnny Knoxvillle är snyggast.

Men Gustaf är mkt bättre <3 NU blir det dumburken.

//Come back in Hey Oh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback