20/1 Har inte hänt så mkt.

Gustaf
Gustaf. Kanske inte bästa bilden men har faktiskt ingen annan. Den är suddig och men det struntar jag i. 
I dag har jag inte gjort så mkt har vart hos Gustaf vi har vart på MoP idag och kollar. Men jag är fortfarande osäker. Vi får se hur det blir.  

Jag fattar inte varför jag jämt är trött! I och för sig är klockan snart 12 och jag sov ganska konstigt i natt så men ändå. 

Någon mer än jag som älskar Little Britain? Jag tycker dom är underbara! "Computer says nooo." Deras humor är precis som min! Underbart. Mamma hatar det programmet. Undra om hon verkligen är min mamma då? =). Pappa tycker om det.

Togdor är ju med rätt så bra. "He´s a man. Maybe he´s a dragonman. Maybe he´s just a dragon!" Haha. SÅ kul. Sök på youtube. 

Ne en lite flum blogg idag men sån är jag. 

Saknar dig redan Gustaf. 

//Computer says nooo.


 

Kommentarer
Postat av: Carro

"the trogdor burns in the niiiiiiiiight!" :D

2007-01-21 @ 14:38:47
Postat av: Anonym

Jag har gått MoP, och är man inte väldigt intresserad av ljudteknik och att spela in i studio är det inte ett bra program för en att gå. Bara så du vet.

2007-02-01 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback