Hur?

När något sånt här har hänt kan man inte förstå hur livet bara går vidare. Alla städer fortsätter precis som förut, alla industrier, alla människor bara fortsätter runt runt runt. Enda skillnaden är att någon älskad person har lämnat jorden. Denna gång Daniel Karlgren.

Var hos dig igår med Josefina och Rickard. Det var verkligen du i det rummet. Det luktade du överallt och allting var så du på ngt vis... Den parfymen som vi köpte när du och jag var i Ullared. Jag fick välja vilken du skulle ha. Det känns så längesedan nu. Kommer alltid sakna och älska dig Daniel Karlgren. Du var min pojkvän som byttes till vän... Du var min vän ända in i slutet.


Jag vill inget hellre än att Gustaf ska komma hem. Han förstår inte hur mycket jag behöver honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback