Hemma igen

Hejsan!

Nu var man hemma igen, bilder kommer läggas upp inom närmaste veckan på evita.bilddagboken.se
Fast jag antar att de som läser min blogg är ungefär samma personer som kollar min bilddagbok x)

Men men, skit samma. Nu är jag iaf hemma. Känns bra, ska iofs inte sova hemma inatt heller haha, ska med Carro och Malin och Ida och alla andra till ***** för att fira Anna! GRATTIIIIIIIIIS! Lite festande så, utan ngt att dricka tyvärr. Kanske kan låna lite av någon. Det löser sig.


Ska inte åka förrän om en och en halv timme men har duschat nu pga åskrisk.. Vi här ute på landet ska ju inte duscha eller så om det åskar =( Lite halvdant men men.. Vem vill få en blixt genom sig? :S Inte jag iaf!

Hoppas kvällen blir lyckad, ska träffa Mia älsklingen som jag inte träffat på alltför länge <3

Stiinnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback