GRATTIS ANNA =)

Igår var det Annas dag! Grattis till henne, stackare =)


Haha, mycket underhållande att se din min när du upptäckte att du inte var i Uddevalla utan i Skara.

Massa folk var där: Jag, Mia, och massa andra. Och Sebbe haha, att du skulle ta dig till Skara trodde jag inte och fan inte hem heller xD


Man drack en del märker man nu i efterhand, och att göteborgare är rätt härliga märker man också ganska snabbt. A de e goa gubbar =)               "Den var jobbig den"                         Haha, antagligen ingen som fattar ett skit här men men.. Mia fattar nog <3


Just är "den" väldigt jobbig... Åh, jag saknar dig min Gustaf <3 10 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Sebbe W

Hahah. Jag kom väl alldrig hem:S. Det var roligt att komma till skara den kvällen:D

2007-11-16 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback